SimplyDelivery

v.a. €79

Over de SimplyDelivery

simply delivery logo

SimplyDelivery Benelux is de perfecte keuze voor bedrijven zoals bezorgdiensten en restaurants. Of je nu pizza, sushi of hamburgers serveert, SimplyDelivery overlapt bijna elk aspect van een bedrijf. Door de modulaire opbouw van onze systemen kun je zelf kiezen wat je binnen jouw bedrijf wel, of juist niet nodig hebt. Zo kun je ons systeem perfect afstemmen op jouw werkwijze en bedrijfsgrootte.

SimplyDelivery kassasysteem

Onze modules zijn optimaal afgestemd op de wensen en behoeften van ondernemers. Ze sluiten naadloos op elkaar aan en ondersteunen het planningsproces. Ons product is niet gebonden aan een bepaalde hardware en kan vaak gemakkelijk worden gebruikt op bestaande POS-computers.

SimplyPOS- kassasysteem

Met ons kassasysteem ontvang je een kassasoftware die direct is afgestemd op de eisen van restaurants en bezorgdiensten. Onze modules bevatten alle functies die er nodig zijn om jouw onderneming succesvol te laten draaien. Wij zorgen ervoor dat het kassasysteem altijd voldoet aan de wettelijke eisen. Alle interfaces voor de belastingdienst zijn GoBD-gecertificeerd en met onze statistiektool heb je altijd elk aspect van jouw bedrijf in beeld. Bovendien is het kassasysteem makkelijk te integreren met verschillende portalen als Thuisbezorgd en Uber Eats. Ook biedt ons kassasysteem de mogelijkheid om zowel voor bezorgen als een tafelplanning bestellingen te ontvangen. Daarbij kan ons systeem de beste routes uitstippelen voor uw bezorgdienst en de levertijd volgen en evalueren om zo het optimale uit je bezorgdienst te halen.

SimplyShop- Webshop & app

Ons webshop-systeem en de iOS- en Android-app zijn speciaal ontworpen om te voldoen aan de behoeften van bezorgdiensten en restaurants. Dankzij onze jarenlange ervaring in de e-commerce bevat onze webshop alle functionaliteiten die nodig zijn voor een succesvol verkoopplatform. Gebruik de vele functies waarmee je de verkoop kunt promoten en je een eigen klantenbestand op internet kunt opbouwen. Denk hierbij aan een op maat gemaakte webshop met mogelijke functies zoals kortingen, loyaliteitsprogramma’s en nieuwsbrieven. Bovendien is iedere webshop configureerbaar waardoor alle gegevens in realtime kunnen worden gewijzigd. Ook de app versie biedt verschillende mogelijkheden tot klantbinding door middel van klant login, realtime bestelstatus en automatische aanvulling bij het invoeren van adressen waardoor klantloyaliteit steeds sterker wordt. Binnen deze mogelijkheden biedt SimplyDelivery altijd eenvoudig en veilig betalen doormiddel van verschillende betaalproviders.

SimplyGoods- Voorraadbeheer

Een goed systeem voor het beheren van goederen bespaart tijd en geld en identificeert problemen met de kosten van goederen in een vroeg stadium. Dankzij de naadloze interactie met het kassasysteem en de andere modules worden alle goederen verbruiken in realtime geboekt. Dit geeft je een overzicht van hoeveel grondstoffen er nog op voorraad moeten zijn en wanneer er opnieuw besteld moet worden. Dankzij de leveranciersintegratie worden leveranciersprijzen en levertijden automatisch gesynchroniseerd. Via het goederenbestelsysteem kunnen er gemakkelijk bestellingen geplaatst worden via een computer of tablet en inventarisaties kunnen vooraf worden gepland en gemakkelijk worden uitgevoerd met de tablet. Voor efficiënt gebruik moeten er geschikte recepten worden aangemaakt voor de verkoopproducten. Wanneer deze recepten zijn aangemaakt kan de voorraad tot op de gram worden uitgerekend en dit wordt in realtime aangepast wanneer iets wordt verkocht. Bovendien worden de kosten van goederen automatisch berekend.

SimplyManage- Franchisebeheer 

Met ons franchisebeheer heb je altijd alles realtime in zicht. Het systeem is vanaf de basis ontworpen om optimaal samen te werken met meerdere winkels. Dankzij de Cloudarchitectuur is er altijd toegang tot de franchisewinkels. Alle restaurants en bezorgservices kunnen ook beheert worden. Interne servers zijn volledig redundant.  Je kan bijvoorbeeld de verkoop- en levertijden controleren, artikelen beheren en de winstgevendheid bekijken. Winkels kunnen ook op elk moment gedeactiveerd worden. Het hoofdkantoor heeft de volledige controle over de franchisewinkels. Alle gegevens, zoals artikelen, vouchers, personeel etc. kunnen centraal aangemaakt en geactiveerd worden voor de verschillende winkels. De leveringsgebieden kunnen met elkaar worden vergeleken, zodat overlappingen geïdentificeerd kunnen worden. Je kan ook zelf de toegangsrechten bepalen voor de winkel of franchise partner. Als eigenaar heb je altijd de realtime prestatiegegevens van elke locatie van de franchise partners in zicht. Vergelijk levertijden, kosten en verkopen of controleer voorraadniveaus. SimplyDelivery biedt een duidelijk overzicht van alle belangrijke gegevens en helpt om elk aspect van de franchiseketen van dichtbij te bekijken en indien nodig te optimaliseren.

SimplyDrive- Bestuurdersapp

In de drivers-app heeft de bezorger alle relevante gegevens in handen. De directe link naar de navigatie-apps betekent dat hij slechts twee klikken nodig heeft om de navigatie te starten. Dankzij de GPS tracking weet je precies waar de bezorger is en kunnen de leveringen nog beter gepland worden. De drivers-app is makkelijk te gebruiken en geeft in een overzichtelijk dashboard alles in één oogopslag weer. Binnen de app krijgt de bezorger in realtime een overzicht van het aantal contant geld hij/zij bijheeft tijdens de rit. Dit scheelt onverwachte verrassingen aan het einde van de dienst. Met de ingebouwde berichtmodule kunnen medewerkers eenvoudig met elkaar in contact blijven bovendien kan de bezorger met één klik de winkel telefonisch bereiken.

SimplyKiosk- Selfservice terminal

Klanten laten wachten is alles behalve klantvriendelijk. Met de selfservice terminal geef je klanten de mogelijkheid om comfortabel te bestellen en te betalen. Dit vermindert stress in het restaurant en verhoogt de klanttevredenheid. Het enige dat hier voor nodig is, is een ruimte in een duidelijk zichtbaar gebied en een touchscreen met een computer. De selfservice terminal is direct verbonden met de kassa via de Cloud, dus alle bestellingen worden automatisch geprint in de keuken. Bovendien kan de terminal makkelijk worden weergegeven in uw eigen huisstijl. Ook kunnen klanten makkelijk kortingen en vouchers inwisselen bij de selfservice terminal en is er een mogelijkheid tot upselling doormiddel van promotiebanners en promoties om de gemiddelde besteding te verhogen.

SimplyCrew- Personeelsmanagement

We hebben personeelszaken gedigitaliseerd en de onderliggende processen geoptimaliseerd. Van digitale personeelsdossiers tot tijdregistratie, salarisadministratie en personeel planners, we hebben alle tools die nodig zijn om de personeelsplanning te optimaliseren en waardevolle middelen te besparen. Door een diepe integratie met onze andere softwareoplossingen beschikken we over alle gegevens die nodig zijn voor efficiënte planning. Binnen de SimplyCrew module wordt alles bijgehouden, vakanties, afwezigheid, pauzes en salaris. Het systeem zorgt ook voor statistieken om de prestaties te kunnen evalueren zo kan het proces zo efficiënt mogelijk worden ingedeeld.

SimplyCall- Callcenter

De medewerkers zorgen voor de gasten of de productie van de bestellingen. Tegelijkertijd bellen ze met klanten die iets willen laten bezorgen of hun bestelling willen afhalen. Verminder de stress bij de medewerkers en regel de telefoontjes met een extern callcenter. Hierdoor kunnen de medewerkers meer ontspannen bestellingen opnemen, klanten beter bedienen en extra verkopen genereren. Ons callcentersoftware is eenvoudig te implementeren omdat deze op elke standaard pc werkt. Dankzij de Cloudarchitectuur kunnen indien nodig extra medewerkers worden toegevoegd tijdens piekuren. De gebruiksvriendelijke bestelinterface maakt de bediening kinderspel, zelfs voor nieuw personeel. Dankzij de ingebouwde chatmodule kunnen callcentermedewerkers direct chatten met medewerkers in de winkel en vice versa. Dit maakt het mogelijk om vragen zeer efficiënt te verduidelijken.

Naast de orderinvoer heeft de callcentermedewerker ook toegang tot de klant en ordergegevens van alle winkels. Ook kan hij klachten centraal vastleggen en verwerken en het orderoverzicht bekijken. Dankzij de ingebouwde chatmodule kunnen callcentermedewerkers direct chatten met medewerkers in de winkel en vice versa. Dit maakt het mogelijk om vragen zeer efficiënt te verduidelijken.

SimplyKitchen- Keukenmanager

Met de Simply Kitchen keukenmanager verklaar je de oorlog aan de papieren rotzooi en overbodige bonnetjes in de keuken! Het keukendisplaysysteem toont de respectievelijke gerechten op het juiste station, informeert de medewerkers over de verwerkingsstatus op andere stations en toont automatisch afleverroutes die samen kunnen worden gereden. 

Elke stap in de voorbereiding wordt gedocumenteerd en de status van de bestelling wordt aan de klant getoond. Het intelligente keukenbeheer maakt gedetailleerde analyses en statistieken over de personeelsefficiëntie mogelijk.

Plaats een beoordeling

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Uw waardering

Prijs:

Dienst:

Kwaliteit:

Gebruiksvriendelijkheid:

Rating

8.0 Goed

Specificaties

  • Compleet systeem
  • Flexibele modules & uitbreidingen
  • Cloud based
  • Mobiel
  • Meerdere locaties te bedienen

Voordelen

  • Uitgebreide rapportages
  • Maatwerk
  • CRM management
  • Personeelsmanagement
  • Koppeling met webshop

Beste kassasystemen