Lightspeed Restaurant Software

Over Lightspeed Restaurant

Lightspeed logo

Het succes van een restaurant staat of valt bij een feilloos management en een soepele workflow. Naast het organiseren van reserveringen, bestellingen en betalingen heb je ook te maken met personeelsmanagement, boekhouding en rapportages. Lightspeed Restaurant POS software is een managementsysteem waarmee je alle zaken centraal regelt voor elk type horecagelegenheid.

Lightspeed Restaurant iets voor jou?

Lightspeed Restaurant levert POS-systemen voor alle typen horecagelegenheden: van sterrenrestaurants tot koffietenten, pubs, fastfoodrestaurants, etc. Op zoek naar een POS systeem voor jouw horecazaak? Lightspeed biedt je het volgende:

  • Alle data wordt veilig opgeslagen in de Cloud.
  • Real-time statistieken en rapportages raadplegen om inzicht te krijgen in de bedrijfsresultaten van je restaurant.
  • Makkelijk uitbreidbaar met boekhoudpakketten, reservatieplanners, voorraadmanagement, personeelsplanning, etc.
  • Vlotte communicatie tussen zaal, bar en keuken.
  • Offline functionaliteit als de internetverbinding uitvalt.
  • Meerdere locaties beheren via één account.
  • Gepersonaliseerde eenvoudige menukaarten en vloerplannen maken die op elk moment gewijzigd kunnen worden.
  • Customer Relationship Management door middel van klantprofielen met lijntabs en bestellingshistorieken, aanbieden van gepersonaliseerde promo’s, kortingsbonnen en klantenkaarten.
  • Detailinformatie toevoegen aan menu’s door middel van foto’s, ingrediënten en leveranciersinformatie.
  • De Self-Order Menu biedt klanten de mogelijkheid zelf bestellingen te plaatsen via een iPad (table-mode) of via interactieve kiosks (kiosk-mode).
  • Bestellingen aanpassen door kookopties (rare – medium – well-cooked), drankopties (geen ijs) en toppings (extra kaas) toe te voegen met volledige prijsflexibiliteit.
  • Elk personeelslid kan toegang krijgen tot zijn eigen Lightspeed Restaurant POS-account. Zo kan de manager/zaakvoerder bepalen welke informatie beschikbaar is voor iedere werknemer.
  • Afhaal- en bezorg module
  • Keurmerk Betrouwbaar Afrekensysteem

Praat met een horeca kassasysteem expert op hun website!

Tarieven

Lightspeed biedt klanten de keuze tussen 3 verschillende prijspakketten. Zo kan jij je pakket zelf samenstellen op basis van welke functies jij belangrijk vindt.

Small: €79/maand

  • 1 kassa
  • Tot 2 printers
  • 24/7 support
  • Trainingssessies (vanaf jaarlijkse betaling)
  • Gratis updates
  • Veilige cloud data backup
  • Basis rapportage

Medium: €109/maand

  • Tot 3 kassa’s
  • Tot 4 printers
  • 24/7 support
  • Trainingssessies (vanaf jaarlijkse betaling)
  • Gratis updates
  • Veilige cloud data backup
  • Basis rapportage (€29/maand voor geavanceerde rapportage)

Large: €169/maand

  • Tot 5 kassa’s
  • Ongelimiteerd aantal printers
  • 24/7 support
  • Trainingssessies (vanaf jaarlijkse betaling)
  • Gratis updates
  • Veilige cloud data backup
  • Basis rapportage (€29/maand voor geavanceerde rapportage)
  • €29/maand per extra kassa

Service

De 24/7 support die Lightspeed aanbiedt, wordt door veel gebruikers enorm gewaardeerd. Uit reviews kan afgeleid worden dat Lightspeed hoog scoort op vlak van dienstverlening door het aanbieden van een online help site, trainingssessies, white papers, webinars, blogs en een telefonische klantendienst.

 

Reviews

  1. Rutger

    Wij beleven veel plezier van Lightspeed. We kregen iemand langs om het te installeren en het was zo gerold. Mijn mensen waren zo aan het systeem gewend, heel gebruiksvriendelijk! Wij gaan nog wel een jaartje door.

    Prijs: 3/5
    Service: 5/5
    Kwaliteit: 5/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 5/5

Plaats een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Jouw beoordeling

Prijs:

Service:

Kwaliteit:

Gebruiksvriendelijkheid:

Rating

9.6 Excellent!

Specificaties

  • Cloud based
  • iPad
  • Mobiel
  • Multiple location
  • Real time rapportage
  • Self order menu

Voordelen

  • Uitgebreide rapportages
  • Persoonlijke menu's maken
  • CRM management
  • Personeelsmanagement
  • Afhaal-bezorg module

Nadelen

  • Niet goedkoop