Twelve kassasysteem

twelve kassa

Over Twelve 

Over Twelve 

Twelve, voorheen Le Credit Sportif, is specialist in gebruiksvriendelijke betaaloplossingen voor sport, horeca, stadions en evenementen. Door de eenvoudige indeling kan iedereen moeiteloos met ons kassasysteem werken. Overbodige functies zijn weggelaten, waardoor de kassa overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en betaalbaar is. Naast snel en eenvoudig afrekenen is het ook mogelijk om direct inzicht te krijgen in je voorraad, omzet en derving.  

Twelve iets voor jou?

  • Gebruiksgemak voorop 
  • Snelle transacties 
  • Oplossingen op maat 
  • Alle denkbare betaalmogelijkheden 
  • Real time inzicht (omzet, derving, facturatie, voorraad) 
  • Personeelsregistratie  
  • 24/7 bereikbaar 
  • Tap & koffiekoppeling mogelijk 
  • Software modules  
  • De Pinkassa: De Pinkassa is een pinautomaat en een kassasysteem in één. Ideaal voor op het terras of andere plekken met hogere omloopsnelheden. 

Tarieven

De prijzen verschillen per betaalsysteem. Vraag een offerte aan bij Twelve.  

Service 

De helpdesk van Twelve is 24/7 beschikbaar en staat altijd voor je klaar om jouw probleem 100% op te lossen. 

 

 

Bekijk de website van Twelve!

Reviews

  1. Jantje Klantje

    De aanschaf is erg duur van Twelve en dan heb je ook nog maandelijkste kosten.

    Wanneer je een paar producten hebt en een lage verkoop druk, dan werkt het uitstekend. Je installeert het een keer, past de voorraad af en toe aan wanneer je nieuwe bestelling binnen krijgt, and thats it.

    Helaas hebben wij veel producten en vormt dit een probleem voor Twelve. Er komen regelmatig nieuwe producten bij en dat kost heel veel werk omdat Twelve omslachtig is. Je moet op 5 verschillende pagina’s product details invullen als je ook voorraad wilt bij houden voor elk product.

    Daarnaast crasht een van onze Twelve terminals dagelijks en zijn ze langzaam om opnieuw op te starten. Laatst lag het een keer niet aan de terminal, maar had Twelve zelf hun servers plat gelegd doordat ze een te grote klant aan het importeren waren.

    Twelve heeft wel een API die je kan gebruiken om zelf dingen te maken die missen in Twelve, wat erg fijn is, maar voorraad bijvoorbeeld is niet toegangelijk via de API.

    Als laatste hebben wij het probleem dat mensen zelf passen kunnen koppelen aan hun betaal account. Wanneer bij een ander bedrijf een pas al is gekoppeld, dan kan deze niet meer gekoppeld worden in ons systeem omdat de NFC/MiFare id’s globaal worden opgeslagen en niet per bedrijf.

    Voor de rest reageert het service team wel vrij snel en willen ze altijd wel mee kijken of ze iets kunnen doen aan de problemen. Helaas is meestal dit niet het geval.

    Prijs: 1/5
    Service: 3/5
    Kwaliteit: 1/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 1/5
  2. Klant

    Waardeloos!! Was maar niet aan begonnen

    Prijs: 1/5
    Service: 1/5
    Kwaliteit: 1/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 1/5
  3. RPI

    Prima kassa!
    Met wel heel wat opmerkingen over de service, dat dan weer wel.
    Voordat wij de kassa werkend hadden, waren wij al een goed half jaar verder. Iedere keer werden wij van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk bleek dat een essentieel onderdeel gewoon niet geleverd was.
    Voor alle modules moet je flink betalen, dus een compleet systeem bij de eerste aanschaf heb je bij lange na niet.
    Na een kleine 6 maanden met de kassa gewerkt te hebben is hij nu kapot (touchscreen loopt vast) en ben ik alweer een goede week bezig om überhaupt iemand aan de lijn te krijgen die echt kan helpen zonder iedere keer de vervelende checklist.
    Het excuus, het is zo druk…..

    Prijs: 1/5
    Service: 1/5
    Kwaliteit: 1/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 4/5
  4. Petra mulder

    Binnen het jaar kassa kapot ,maar je kan naar je garantie fluiten, service is ook waardeloos
    Ik had hier iets anders van verwacht

    Prijs: 1/5
    Service: 1/5
    Kwaliteit: 1/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 1/5
  5. Stick Deegman

    Vergelijkbare situatie als John. Touch gedeelte van kassa is defect maar men wil geen service verlenen en alleen kassa vervangen voor € 1400,- Wij hebben geen behoefte aan nieuw systeem met updates, dit systeem doet alles waar wij het voor nodig hebben.

    Ervaring met helpdesk erg slecht! 24/7 bereikbaar wil bij Twelve nog niet betekenen dat je probleem is verholpen. Erg onbeleefde 1e lijn medewerker die vervolgens na checklist probleem gaat doorzetten naar iemand met meer kennis. Geeft/wil geen info geven over verwachtingen en bij terugbellen na een uur hetzelfde verhaal. Had ik al aangegeven dat de medewerker erg onbeleefd was?

    Prijs: 3/5
    Service: 2/5
    Kwaliteit: 4/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 5/5
  6. Rene Vd Berk

    Belachelijke organisatie, hardware werkt niet goed en bij storingen nooit iemand bereikbaar. Ze beloven van alles maar er wordt nooit gereageerd, ook niet na veelvuldig bellen dan wordt elke keer verteld dat het doorgegeven wordt naar een collega die erover gaat om vervolgens niets meer te horen. Zeker geen aanrader

    Prijs: 2/5
    Service: 1/5
    Kwaliteit: 1/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 2/5
  7. bertha

    Verkopers zijn goed totdat je ze nodig hebt, wij hebben een forelvisserij en een prachtig restaurant. Wij hebben het aangeschaft omdat het perfect zou zijn voor ons. Helaas hebben wij teveel terrassen zoals wij het noemen en klanten die aan de vijver zitten. Voor een voetbal vereniging zal het perfect zijn. maar de backoffice is echt nooit te bereiken niet per mail of telefoon te weinig knowhow.

    Ik ben geen mens om review te schrijven maar nu zit ik al vanaf 20 januari te wachten op antwoord om handhelds gereed te laten maken. Helaas nog steeds geen antwoord.

    niet zoals wij het graag gezien hadden voor ons bedrijf, wij hebben er te veel werk aan.

    Prijs: 2/5
    Service: 2/5
    Kwaliteit: 2/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 3/5
  8. John

    Wij hebben dit systeem naar volle tevredenheid draaien op onze vereniging maar omdat er niet meer geüpdatet wordt vanuit twelve op ons huidige systeem zijn we verplicht een investering te doen van 4200 euro
    Voor een vereniging niet te betalen en ook niet te verteren
    De huidige kassa’s kunnen gewoon worden weggegooid en er moeten nieuwe komen
    Niet van deze tijd volgens ons

    Prijs: 1/5
    Service: 3/5
    Kwaliteit: 5/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 5/5
  9. arie

    Heel fijn systeem, maar owee als er een storing is !
    eerst een half uur wachten met een muziekje, dan een callcenter medewerker met een checklist van een half uur voordat een serviceaanvraag aangemaakt word.
    als je dan voor de 8e keer belt voor dezelfde storing weigert het stuk onbenul de service aanvraag te doen zonder weer de hele checklist na te lopen. WAARDELOOS ! !
    Een service afdeling die het begrip service niet begrijpt.
    Arie

    Prijs: 3/5
    Service: 1/5
    Kwaliteit: 4/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 5/5
  10. sander mol

    Gewoon een topkassa, met name voor verenigingen

    Prijs: 5/5
    Service: 5/5
    Kwaliteit: 5/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 5/5

Plaats een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Jouw beoordeling:

Prijs:

Service:

Kwaliteit:

Gebruiksvriendelijkheid:

Rating

8.0 Geweldig!

Specificaties

  • Sportverenigingen
  • Stadions
  • Evenementen
  • Horeca

Voordelen

  • Ervaring
  • In de cloud
  • Volledige service

Nadelen

  • Geen draadloze bonnenprinters

Beste kassasystemen