
Eijsink horeca kassa
Over Eijsink

Eijsink is een leverancier van verschillende kassasystemen voor diverse branches. Zij zijn er zich als geen ander van bewust dat in de horeca alles staat of valt met goede goede communicatie en efficiënte software. Eijsink biedt verschillende kassasystemen op maat aan. Voor ieder wat wils, van een basic kassa tot een zeer compleet afrekensysteem.
Eijsink is al ruim dertig jaar de dienstverlener als het gaat om het optimaliseren en vergemakkelijken van diverse bedrijfsprocessen. Dit doen ze door verschillende systemen en software te leveren aan horecaondernemers. Hun missie is om de communicatie tussen jou als ondernemer, je klanten en je leveranciers zo vlot en efficiënt te laten verlopen. Binnen de horeca stemt Eijsink haar kassasysteem af op de wensen van de klant. Of je nu een hotel runt of manager bent van een koffietent. Eijsink helpt je bij het maken van de juiste keuzes.
Eijsink iets voor jou?
Maak kennis met het 360° horeca POS systeem. Keuze uit verschillende kassasystemen: Vectron, Booq, Winsale en Eijsink Touch. De voornaamste product features vindt je hieronder:
- Cloud-based
- Gratis 24/7 support
- Draadloze bestellingen met de iPad
- Offline functionaliteit
- Personeelsplanning
- Bar- en keukenmanagement
- Uitgebreide rapportagemogelijkheden en management informatie indien koppeling met Eijsink WinCash
- Kassa software uitbreidingen zoals voorraadbeheer, CRM, administratie en logistiek
- Tafelreservering
Tarieven
Kassazaak beschikt over te weinig informatie om een budgetindicatie te berekenen. De prijzen verschillen per kassasysteem. Tarieven zijn verkrijgbaar op aanvraag bij de leverancier.
Service
De helpdesk van Eijsink is 24/7 beschikbaar. Indien je problemen ondervindt met de software kunnen experts meevolgen op je computer. Daarmee geef je tijdelijk een van de servicemedewerkers toegang tot jouw systeem en kan je realtime volgen wat er wordt aangepast. Handig toch?
Verzekering al jaren voor onze pin afgesloten, nu hebben we een keer iets met onze pin. Pas erin steken onderin pakt die niet altijd even goed krijgen we gelijk een rekening 315 p.s.
Meerdere malen contact gehad en gezocht en voor een passende oplossing. SLECHT. Het liefst trekken we het hele zooitje bij jullie weg, als dat niet 1 van deze dagen ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Al 3 weken lang ook al van jullie uit een storing met de cadeaukaarten die we niet normaal kunnen innemen. Kost ons heel veel tijd en administratief veel werk. Een tegemoet daarin, nee natuurlijk niet. Alles van 1 kant, groot bedrijf, slechte communicatie, de 1 naar de andere update een storing. Verzekering daar nooit afsluiten, want dat is een pakketje lucht. Eigenlijk niet eens met dit bedrijf samen willen werken.