Orderli

v.a. €29 /maand

Over Orderli

orderli logo

Orderli is een slimme QR-bestel en betaal oplossing voor de horeca. Orderli is de enige partner van Koninklijke Horeca Nederland. Met Orderli laat je jouw gasten zelf bestellen en betalen middels hun smartphone. Je gasten scannen de QR-code die op tafel ligt en komen dan in jouw bestelomgeving. Zodra de bestelling is geplaatst, wordt de bestelling direct in de kassa gezet. Dit is mogelijk door de kassasysteem koppeling van Orderli. Heeft jouw kassasysteem geen koppeling? Dan kan Orderli een kleine tablet ophangen. Hier komen dan de bestelling op binnen en kun je vervolgens weer handmatig invoeren in je kassa. 

De oplossing werkt gewoon op de webbrowser waardoor je gasten niet speciaal een app hoeven te downloaden. 

Prijzen

Je kunt Orderli de eerste twee weken gratis uitproberen om te kijken of QR-bestellen interessant is voor jouw restaurant. Ben je tevreden? Dan wordt er daarna met een vast bedrag per maand gerekend. Laat je je gasten online ook gelijk afrekenen? Dan betaal je ook transactiekosten. De transactiekosten voor iDEAL zijn vanaf € 0,15, voor MasterCard/VISA zijn vanaf € 0,10 + 1,65% en voor Bancontact vanaf € 0,20.

Je kunt bij Orderli een van de onderstaande drie abonnementen afsluiten.

Basic – € 29 /maand

Omdat Orderli partner is van KHN, kunnen KHN leden profiteren van een exclusieve korting op het basis pakket. Leden kunnen Orderli Basic krijgen voor maar € 9 /maand. 

Binnen dit pakket profiteer je van:

  • Geen opstartkosten
  • Tablet inbegrepen
  • Onbeperkt aantal bestellingen 
  • Onbeperkt aantal tafels 
  • Covid-gastenregistratie module
  • Eigen logo
  • Support via email 

De transactiekosten voor iDEAL in dit pakket bedragen € 0,29. 

Standard – € 99 /maand

Binnen dit pakket profiteer je van:

  • Geen opstartkosten
  • Tablet inbegrepen
  • Onbeperkt aantal bestellingen 
  • Onbeperkt aantal tafels 
  • Covid-gastenregistratie module
  • bestellen op rekening
  • Kassakoppeling
  • Printer koppeling
  • Upselling
  • Takeaway en Delivery platform
  • Extra vestiging toevoegen voor € 69 p/m per vestiging
  • Eigen logo en kleuren
  • Support via email, chat en telefonisch

De transactiekosten voor iDEAL in dit pakket bedragen € 0,19. 

Pro – € 249 /maand

Binnen dit pakket profiteer je van:

  • Geen opstartkosten
  • Tablet inbegrepen
  • Onbeperkt aantal bestellingen 
  • Onbeperkt aantal tafels 
  • Covid-gastenregistratie module
  • bestellen op rekening
  • Kassakoppeling
  • Printer koppeling
  • Upselling
  • Takeaway & Delivery platform
  • Cross-selling
  • Drukte en orders voorspellingen
  • Extra vestiging toevoegen voor € 149 p/m per vestiging
  • Volledig in eigen huisstijl
  • 24/7 priority support

De transactiekosten voor iDEAL in dit pakket bedragen € 0,15. 

Ga naar de website!

Plaats een beoordeling

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Uw waardering

Prijs:

Dienst:

Kwaliteit:

Gebruiksvriendelijkheid:

Rating

7.8 Goed

Specificaties

  • QR bestellen en betalen
  • Makkelijke installatie
  • Kassasysteem koppeling

Voordelen

  • Maandelijks opzegbaar
  • Geen verborgen kosten
  • Geen app nodig

Beste kassasystemen