Spont kassasysteem

v.a. €79,-

Over Spont

spont-logo

Spont is hét all-in-one kassasysteem voor moderne horecaernemers. Wij bieden niet alleen een complete kassa met geïntegreerde betaaloplossingen, maar maken het ook eenvoudig om uit te breiden met andere verkoopkanalen. Denk aan bestelzuilen, QR-code-ordering, online bestellingen, keukenschermen, handhelds met Tap to Pay, digitale prijslijsten, afhaal schermen en nog veel meer.

Het unieke aan Spont is dat alles naadloos geïntegreerd is, omdat we alles in eigen beheer hebben. Als een product bijvoorbeeld is uitverkocht, hoef je dit alleen in de kassa aan te geven. Het product wordt dan automatisch als uitverkocht gemarkeerd op alle verkoopkanalen. Zo voorkom je teleurstellingen bij klanten en hoef je prijzen en voorraad slechts op één plek bij te houden. Bovendien heb je maar één abonnement en één aanspreekpunt voor al jouw vragen.

Met Spont blijft jouw zaak zelfs operationeel als het internet uitvalt. Dit geldt zelfs voor betalingen, zodat je nooit omzet misloopt

Spont

Functies

Spont biedt een breed scala aan functies om jouw bedrijf te ondersteunen:

  • Kassa: Compleet kassasysteem met uitgebreide rapportagemogelijkheden.
  • Handhelds: Inclusief Tap to Pay voor snelle en eenvoudige betalingen.
  • Keukenschermen: Houd overzicht in de keuken en versnel het bereidingsproces.
  • Bestelzuilen: Met mogelijkheden voor upselling en eenvoudige klantinteractie.
  • Digitale prijslijsten en afhaalschermen: Altijd actuele informatie zichtbaar.
  • QR-code-ordering: Laat klanten bestellen en betalen via hun smartphone.
  • Online orders: Inclusief integratie van upselling-opties.
  • Integraties: Ondersteuning voor Thuisbezorgd, Uber Eats, boekhoudpakketten, Piggy (Leat), en Eitje.
  • Vrije PIN-keuze: Gebruik jouw favoriete PIN-terminal.
  • Narrowcasting: Toon promoties op terminals, bestelzuilen en digitale prijslijsten.
  • Menubeheer: Eenvoudig gangenmanagement voor uitgebreide menu’s.
  • Facturatie en abonnementen: Professionele facturatieoplossingen.

Prijzen

Spont combineert lage kosten met uitgebreide functionaliteiten. Door lage opstartkosten, scherpe transactietarieven en het vermijden van dubbele abonnementen, is Spont een van de voordeligste systemen op de markt.

  • Instapprijs: Vanaf €79,- per maand. Activatiekosten bedragen €299,-.
    Dit pakket bevat onder andere:

    • Eén verkooppunt
    • Online rapportages
    • Gekoppelde PIN-terminals
    • Printers en meer

Extra opties:

  • Extra verkoopkanalen of keukenschermen: €17,50 per stuk per maand
  • Thuisbezorgd/Uber Eats-integratie: €39,- per maand
  • Online ordering: €39,- per maand
  • QR-code-ordering: €39,- per maand
  • Reserveringen €39,- per maand

Support

Bij Spont staan wij altijd voor je klaar. Of je nu technische ondersteuning nodig hebt, vragen hebt over integraties, of advies wilt over hoe je meer uit je kassasysteem kunt halen – ons team van experts helpt je graag.

Je kunt eenvoudig contact met ons opnemen via WhatsApp. Stuur je vraag, eventueel met een video of foto erbij, zodat we snel en adequaat kunnen helpen.

Reviews

  1. Kaeye

    Redelijk makkelijk te gebruiken systeem. Backoffice werkt, maar is niet compleet en werkt vaak niet goed. Alle printers aansluiten was ook erg lastig. Service bij aansluiten eerste keer was super.

    Prijs: 5/5
    Service: 3/5
    Kwaliteit: 4/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 4/5
  2. Peter

    Goede uitgebreide kassa. Hadden eerst veel problemen, maar dit bleek uiteindelijk door ons netwerk te komen. Hebben dit vervolgens profesioneel aangepakt en nu loopt het vlekkeloos.
    Maken gebruik van de bestelzuil, Keukenschermen, Kassa en Handhelds met daar op Apple pay met vivawallet.

    Bevalt erg goed, aanrader

    Prijs: 3/5
    Service: 5/5
    Kwaliteit: 4/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 4/5
  3. Tim

    Wij hebben een tijdje gebruik gemaakt van hun software en vaak storingen gehad. Volgens Spont lag nooit aan de software, maar volgens mij was dat wel het geval. Backoffice is wel erg simpel en begrijpelijk. Helaas heeft het bij ons nooit vlekkeloos gewerkt.

    Prijs: 4/5
    Service: 2/5
    Kwaliteit: 1/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 1/5
  4. Derk de trip

    Fijn systeem om mee te werken, intuitief en niet te veel moeilijke dingen. Mijn personeel kan er direct mee aan de slag en kan zelf eenvoudig de backoffice beheren.

    Aan te raden aan iedereen

    Prijs: 5/5
    Service: 5/5
    Kwaliteit: 5/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 5/5

Post a review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Jouw beoordeling:

Prijs:

Service:

Kwaliteit:

Gebruiksvriendelijkheid:

Rating

7.5 Good!

Functionaliteiten

  • Kassa
  • Handhelds
  • Keukenscheremen
  • Bestelzuilen
  • Digitale prijslijsten en afhaalschermen
  • QR-code-ordering
  • Online orders
  • Integraties
  • Vrije PIN-keuze
  • Narrowcasting
  • Menubeheer
  • Facturatie en abonnementen

Voordelen

  • Alles beheren in een administratie
  • Altijd online, zelfs zonder internet
  • Makkelijk te beheren