Cashr Retail

Cashr is een slimme online retailkassa die meer gemak, overzicht en tijd oplevert. Cashr levert eenvoudige all-in-one kassasystemen voor retailers. Cashr werkt met een mobiele applicatie, een backoffice en hardware apparatuur.

Wie is Cashr?

Cashr vond haar oorsprong in de ontwikkeling van Reeleezee Administratie, een volwaardig en compleet online boekhoudpakket voor ZZP en MKB. Reeleezee ging op zoek naar een betrouwbaar kassasysteem waarbij het verwerken van bonnen automatisch gebeurde en besloten zelf een POS kassasysteem te ontwikkelen geschikt voor retail en horeca.

Is Cashr Retail iets voor jou?

Het systeem is voornamelijk afgestemd op de verwerking van financiële administratie maar beschikt over nog heel wat features:

  • Eenvoudig zelf in te richten schermen waarmee je medewerkers in no-time aan de slag kunnen
  • Cloud-based
  • Geïntegreerd voorraadbeheer (koppeling met webshop)
  • Digitale kassabonnen
  • 24/7 inzicht in uw bedrijfsvoering
  • Uitgebreide financiële en managementrapportages
  • Koppeling met loyaltysysteem van Walnut
  • Verschillende afrekenmogelijkheden
  • Boekhoudintegratie met Reeleezee Administratie en Exact Online
  • Keurmerk Betrouwbaar Afrekensysteem

Tarieven

Cashr 20

  • €0 p/m
  • €20 kassabonnen p/m
  • 1 vast afrekenpunt

Cashr 100

  • €29 p/m
  • 100 kassabonnen p/m
  • 1 vast afrekenpunt

Cashr 1000

  • €49 p/m
  • 1000 kassabonnen p/m
  • 1 vast afrekenpunt

Service

Je kan alle onderdelen van Cashr zelf installeren, of aan adviseurs een aanbieding vragen. Cashr werkt daarvoor samen met installatiebureaus voor een optimale installatie en optimalisatie van je netwerk, zodat alle apparatuur 100% correct functioneert. De kosten voor een basisinstallatie op locatie bedragen €225.

Cashr helpt de klant door middel van online handleidingen, instructievideo’s, FAQ pagina’s en demo’s.

Klanten van Cashr aan het woord …

Positieve punten

  • Professioneel, eenvoudig en betrouwbaar
  • Sterke boekhoudintegratie
  • Winkel is binnen no-time up & running
  • Uitstekende klantenservice

Negatieve punten

  • Hoge kosten indien je problemen hebt met het systeem
  • Geen klantendisplay
  • Te veel (onhandige) stappen om tot de afrekening te komen
  • Te veel nieuwe updates die niet altijd beter zijn

8.3

Goed!