UnTill horeca

unTill software heeft een sterke positie in de bouw van flexibele horeca-oplossingen. Het kassasysteem is ontwikkeld voor de horeca en door horeca specialisten die weten welke zaken belangrijk zijn bij het uitbaten van een horecazaak. Op basis van de behoefte en het budget van de klant, biedt unTill een passende oplossing.

Wie is unTill?

unTill is een Nederland bedrijf dat gebruikt wordt door meer dan 1900 horecazaken in Nederland. Het is hun missie om een efficiënte kassasoftware te leveren dat het leven van de restaurateur een pak aangenamer maakt. Met unTill ben je meer aanwezig in je zaak en kan je de klant een betere service aanbieden doordat het kassasysteem tijdrovende zaken als het opmaken van personeelsplanningen, rapportages en statistieken uit handen neemt.

Is unTill iets voor jou?

Meer focussen op de klant in plaats van op het managen van je restaurant? unTill neemt belangrijke taken van je over …

  • Cloud-based
  • Gratis 24/7 support
  • Draadloze bestellingen opnemen met de iPad
  • Offline functionaliteit
  • Real-time statistieken en rapportages
  • Aanpasbaar vloerplan, producten en menukaarten
  • Keurmerk Betrouwbaar Afrekensysteem
  • Goede communicatie tussen zaal, keuken enn bar
  • Boekhoudintegratie
  • Personeelsplanning

Tarieven

Kassazaak beschikt over te weinig informatie om een budgetindicatie te berekenen. Tarieven te verkrijgen op aanvraag bij de leverancier.

Service

unTill biedt professionele ondersteuning aan de klant. Via 4 verkooppunten in Nederland vindt verkoop, telefonische ondersteuning en support op locatie plaats. De dealers zijn zorgvuldig geselecteerd en beschikken over een gedegen opleiding en praktische horeca-ervaring. Daarnaast wordt de invoering van het kassasysteem van A-Z begeleid, dit omvat o.a. een inventarisatie van de klantbehoefte en personeel- en managementtraining op locatie.

Klanten van unTill aan het woord

Positieve punten

  • Snel en bedrijfszeker
  • Je bepaalt op voorhand welke modules je wenst te gebruiken

Negatieve punten

  • Weinig integratiemogelijkheden (vb.: klantenbinding)
  • Duur en lelijk
  • Als één apparaat het niet doet, worden andere apparaten ook afgesloten

8.0

Goed!